niedziela, 22 marca 2015

CYKLICZNE KOLORKI - MARZEC

Z myślą o zabawie u Danutki powstało zielone jajko. Ostatnio same jajka wychodzą spod mojej ręki, bo wiadomo święta za pasem, więc nie mogło to być nic innego.
Kolorem marca jest zieleń. Ja zdecydowałam się na połączenie zieleni, różu i żółtego.
Zieleń kojarzy mi się z wiosną, ogrodem, kwiatami, a co za tym idzie z ogromem pracy jaka mnie czeka w moim całkiem sporym ogródeczku. Uwielbiam patrzeć jak wszystko rośnie, codziennie się zmienia - tu coś wystawia głowę z ziemi, tam już kwitnie... Od dawna wiadomo, że przebywanie wśród zieleni uspokaja i pozwala się wyciszyć.
A co z seledynowym.? Hmm... chyba pasuje do niego szary, jasny fiolet, biel...
Tak więc zgłaszam moje jajo na cykliczne kolorki u Danutki - MARZEC  - wybieram wariant drugi.





Moje jajo ozdobione jest satynowymi kwiatami kanzashi. Kwiatuszki są różowe i żółte....

....a na górze jajeczka przysiadł na chwilkę motylek .

Jeszcze znaki z mojego ogrodu na dowód,że przyszła wiosna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz